OOTD

31 10 2012

Det betyder alltså Outfit Of The Day och vet man inte det betyder det nog att man lever ett hälsosamt liv utan för mycket influenser från youtube och bloggar 🙂

Idag premiärbars i alla fall en ursöt stickad tröja i modell längre med Bambimotiv! Jag såg tröjan på en bild i VLT (åh denna källa till kunskap) och fotade genast av bilden (se nedan) och dagen efter begav jag mig ut på jakt. Jakten ägde rum inne på H&M och slutade med att jag fällde ett gäng byten (ursäkta jaktreferenserna, jag gillar inte sånt!) och blev runt 1300 kr fattigare.. Bambitröjan kostade 249 kr och är från Divided-avdelningen. Idag parade jag den med skinny jeans från Lauren Conrad och rosa gympaskor från Converse (inga såna där plattfotade saker utan ett par helt vanliga gympisar) som är ett av de få paren jag kan tassa runt i nu när inflammation i hälsenan härjar.

20121031-201030.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

