Wanted!

19 06 2012

Jag har hittat en ny handväska som viskar mitt namn och ber mig komma och hämta hem den.. Den säger att den gärna kommer hem till en ny stor familj av väskor och katter och lovar att den ska vara snäll mot alla nya syskon. Den heter Sammy mini box bag och kommer från Rebecca Minkoff som kanske mest är känd för sina Macs (nope, har inget med datorer och äpplen att göra) och lyckas jag lägga vantarna på den blir den min för det ganska facila priset $395.

Jag såg väskan först på bloggen Atlantic-Pacific, en gullig tjej som visar upp härliga outfits som jag aldrig skulle hitta tillfällen att bära, och nu vill jag verkligen ha den! Är den inte fin så säg…

20120619-213315.jpg

20120619-213327.jpg

20120619-213334.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

