Wanted!

31 05 2012

Min handväsksamling är ganska imponerande i rent kvantitativa termer, men eftersom jag inte är född med silversked i mun inhandlades inte min första designerväska förrän jag gått klart universitetet och tjänade egna pengar. De senaste 6 åren har det dock varit kvalitet framför kvantitet som varit min melodi, och i samlingen återfinns nu ett flertal godingar. Men eftersom designerväskor ÄR dyra, ibland till och med löjligt dyra, blir det såklart inte alltid köp även om jag suktar efter någon viss modell.

De tre väskorna nedan återfinns helt klart på suktarlistan! De två första är från Louis Vuittons samarbete med japanska designern Murakami (LV cherry blossom satchel och LV Murakami cherry blossoms pouchette) och hittade jag dessa vintage skulle jag nog slå till.. Den tredje väskan är en fin ljusblå Chanel Mini Classic Flap, och någon Chanel har jag ännu inte i samlingen.. Löneförhöjning någon?

20120531-203232.jpg

20120531-203243.jpg

20120531-203253.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

