Beautiful things

22 05 2012

Jag gillar söta saker. Det är inte direkt någon hemlighet och min lägenhet formligen kryllar av dem. En del tycker att jag har på tok för mycket saker (hej mamma) medan andra gillar att kolla runt och se vad nytt som tillkommit sen sist! Men det är ju såklart för min egen skull jag omger mig med dem, det är ordning och reda på det mesta, och jag blir glad av att se på dem!

Nytillskotten på söta saker-fronten består bland annat av det lilla rådjuret, som är ett litet smyckeskrin, från NeoMart i Kyoto, en ljuvlig Anna Sui plåtburk från Anna Sui-affären i shoppingcentret LaLaPort i Tokyo och en liten bricka med DKNY Be Delicious-parfym i ministorlekar inhandlade på Frankfurts flygplats under senaste jobbresan.

20120522-162409.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

