Future YouTube beauty gurus?

2 04 2012

Jag ligger hemma och hostar/snörvlar/annat otrevligt för typ fjärde gången i år, helt jäkla sanslöst! Så mycket brukar jag vara sjuk på fyra år i vanliga fall..

För att hålla ångan och humöret uppe försöker jag ändå göra något underhållande och när man inga krafter har att röra på sig betyder det YouTube-maraton. Missarna gör såklart sitt bästa för att muntra upp och vara med och ibland undrar jag om det inte är ett gäng beauty gurus in training jag har här 🙂 Så här såg det i alla fall ut när Tiger och Buffy kollade på vår nya bekantskap, gulliga winterrose84 från Australien!

20120402-182830.jpg

20120402-182847.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

