Ordning och reda..

23 01 2012

Jag gillar att alltid ha med mig en anteckningsbok i väskan när jag är out and about för man vet aldrig när man behöver skriva ner något eller läsa en anteckning/lista man skrivit sedan tidigare för att fräscha upp minnet. Till mina vänners glada förvåning (eller nåt) har jag på så sätt alltid med mig listor över vilka saker jag skulle vilja ha om jag snubblar över en Louis Vuitton- eller Gucciaffär. Detta händer såklart inte så ofta när man mest frekventerar den Västmanländska landsbygden, men som tur är får anteckningsboken även följa med utomlands!

Anteckningsboken jag har nu är en söt spiralbunden historia på cirka 7 x 11 cm med färgglada cupcakes på omslaget som jag fick i sommarpresent av fina Helena. När den är full skulle jag dock inte ha något emot att påbörja en av skönheterna nedan! De kommer från italienska Moleskine som ju är känt för sina fina anteckningsböcker. Ibland kan man hitta dem i Sverige, men jag undrar om någon svensk handlare tar in denna Star Wars-kollektion? Hör av er om så är fallet!

Åtgärder

Information

Kommentera

