På önskelistan

12 01 2012

Efter att ha tillbringat några fler dagar under täcket med en jobbig bihåleinflammation som inte vill ge sig fick jag idag tid på VC och pencillinkuren är numera ett faktum. 6 tabletter à 1 gram ska jag pilla i mig varje dag så nu hoppas jag verkligen det blir bra! Läkaren sa att febern borde försvinna om några dagar och det ser jag fram emot!

Vad kan man då pyssla med hela dagarna när huvudet mest känns som att det sitter i ett skruvstäd? Jo, man kan (efter bästa förmåga) kolla på youtube på sin padda! Och få en massa uppslag till fina presenter man önskar sig som ens nära och kära kanske kan bli inspirerade av! Att det var julafton för tre veckor sen glömmer vi just nu, jag är ju sjuk…

Fin inspiration nedan från Miu Miu x 2, Marc Jacobs och YSL 🙂

20120112-235251.jpg

20120112-235300.jpg

20120112-235307.jpg

20120112-235313.jpg

Åtgärder

Information

2 responses

14 01 2012
fantasyflickan

Hallå lilla Troll! Hoppas du mår bättre. Själv håller jag på att städa (det märks väl 😉 )På tal om väskor…kan du inte ta och välja ut dina tre favorithandväskor och skriva lite om dem. Det tycker jag vore kul. Bland de du äger alltså. Med bild förstås!

Och lite söta kattbilder vore trevligt också, det var länge sen!

Kram!

17 01 2012
Trollet

Såklart jag kan! Läs och njut (förhoppningsvis!).

Kommentera

