Lussekatt

15 12 2011

Det är redan den 15 december (!) men jag har inte ätit en endaste liten lussekatt. Skandal! Detta kan bero på att jag missade luciatåget här på jobbet och istället firade (?) Luciadagen med ett besök på reumatologens infusionsmottagning där jag fick min medicin i dropp. Inget konstigt med det, vissa mediciner ges bara intravenöst helt enkelt. Jag gillar dock lussekatter och hoppas kunna äta några i helgen. Fast ännu mer så gillar jag förstås riktiga lussekatter, som den lilla liraren här nedanför. Tack Pappan för den fina bilden!

Klicka här ovan om bilden inte syns!

Åtgärder

Information

Kommentera

