Halloween del 1

31 10 2011

I helgen var vi på Halloweenpartaj i Linköping och jag måste se till att ladda upp bilderna från kameran till datorn så ni kan få se hur fint lägenheten festen hölls i var dekorerad och hur alla gått in för att ha riktigt bra kostymer! Festen arrangerades av ett gäng amerikanskor som måste vara riktiga Halloween-proffs, det var utskurna pumpor och spindelväv från golv till tak. Jag och Anders var utklädda till vampyrer och hade riktigt kul med allt smink innan festen. På bilden ses delar av min kostym och påbörjad sminkning. Färgen var dock lite svår att få bort så jag är fortfarande lite svart runt ögonen och på min hand sitter en finfin gnuggtatuering kvar.. A small price to pay to the party gods 🙂

20111031-213424.jpg

20111031-213435.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

