Tisshor att önska sig till jul

13 10 2011

Trots att sanrio.com som sagt inte skeppar till Europa får jag efter tiden, och shoppingen, i Kanada fortfarande mail med nyheter från dem. Ibland blir jag kinkig om det är något jag verkligen vill ha men oftast blir jag glad och inspirerad och hittar saker att leta efter på nästa utlandsresa. Häromdagen damp det ner ett mail med Hello Kitty-tisshor och det var två som jag tyckte var extra fina. Inget att ha på jobbet men väl på helgerna 🙂

20111013-162209.jpg

20111013-162222.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

