Pampered persian

8 10 2011

Jag gillar perserkatter, det vittnar ju klart namnet på min blogg om (Trollet = min grymt söta perser och min söta Leia var världens finaste!), men jag tror inte att Trollet eller någon av mina andra sötnosar skulle vara så nöjda iförda klänning och en rosett i ”håret”.

Titta på persern Luna i youtube-klippen nedan så förstår ni vad jag menar. Hon är såklart väldigt söt men behöver en katt en större garderob än de flesta människor.. MYCKET tveksamt! Men som sagt, söt är hon allt 🙂

 

Åtgärder

Information

One response

10 10 2011
Albert

Söt kisse och säkert älskad av ägaren, men hon skulle nog trivas ännu bättre utan kläder!

Kommentera

