Svensk fauna

19 09 2011

Idag har jag på mig en gullig topp med söta djur på, inhandlad på H&M på min födelsedag. Nu är det dock så kallt så jag fick sätta på mig en långärmad tröja under. Burr! Jag tycker redan att det är för grått och kallt och det är bara september.. vad f-n!

En expedit ur den svenska intelligensreserven sa att ”det är ju alla Sveriges vilda djur” när jag handlade den och då tänkte jag: tur, det finns värre stadsbarn än jag 🙂

Har ett gulligt armband med söta Disneyfigurer på mig oxå, livar upp lite i alla fall.

20110919-095959.jpg

20110919-100007.jpg

20110919-100018.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

