Skogshuggare

8 09 2011

Nu står jag här i regnet och väntar på tåget hem. Vilken tur att jag är utrustad med mitt fina paraply med Nalle Puh och den blåsiga dagen-motiv! Jag köpte det på Disney Store på Heathrow på väg till New York för allra första gången, det skulle nämligen bli en regnig november-vecka. Det kom inte en droppe regn på hela veckan men oj vad jag är glad för mitt 12 år gamla paraply!

Något annat jag är ganska glad för är min skogshuggar/cowboy-skjorta som jag har på mig idag. Den är inhandlad på New Yorker någon gång i vintras men hade nog passat perfekt i Nashville eller på rodeon i Texas. Idag fick den passa i Västmanland oxå 🙂

20110908-155739.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

