What’s in my bag?

7 09 2011

Vem hade trott att det fanns så många fler än bara jag som tycker om att se bilder/video av när tjejer berättar vad det är de kånkar runt på i sina handväskor hela dagen?? När jag var sjuk förra veckan orkade jag inte göra något annat än att ligga i sängen och leka med paddan och när jag sökte på frasen what’s in my bag på YouTube fick jag så många träffar att jag hade att göra minst tio timmar om dagen! Hur kul som helst 🙂

Men vad är det då vi släpar runt på? Gemensamt för de flesta jag såg (samtliga amerikanskor) var att plånbok, nycklar, mobiltelefon och handsprit (!) fanns i väskan. Dessutom kånkade de flesta med sig en imponerande mängd smink, mer än jag äger totalt skulle jag tro, för att klara av allt från små touch-ups till en fullständig Moulin Rouge-sminkning (hur ofta nu det kan behövas..).

Undra vad det egentligen är jag har i min väska..?

20110907-062059.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

