Storage ottoman

1 09 2011

Att jag tycker om boxar i alla dess former är ingen hemlighet, står det Louis Vuitton eller Chanel på dem är det lite extra kul men några av mina finaste boxar har jag handlat på Ross och Marshall’s för under tio dollares! Jag tycker boxarna är finfina att ha liksom on display och så stoppar jag såklart alla mina småpryttlar i dem, och jag har MYCKET sånt, små söta saker liksom.

Min största, och en av de finaste, boxarna köpte jag på Winners i Toronto och i den har jag mina julgranskulor. Lyckan var nästan total när det visade sig att den precis gick ner i de IKEA-flyttkartonger som transporterade hem vårt bohag från Kanada! Något som däremot inte gick ner och som jag fortfarande sörjer lite är min bästa storage ottoman i brunt (konst)skinn från Bed Bath and Beyond. Den var alltså en pallaktig sittpuff med förvaring inuti. Vi kunde inte ta med den hem till Sverige så den hittade ett nytt hem via craigslist i ilfart. Sedan dess har jag letat i vårt avlånga land efter en lika bra ottoman men inte hittat någon. Antagligen får jag nöja mig med en sjysst sittpuff och ha förvaringen någon annanstans.. Den marockanska puffen nedan får gärna flytta in här! Finns på bohemiadesign.co.uk

20110901-041333.jpg

Åtgärder

Information

2 responses

1 09 2011
Albert

Vi hittade en ännu häftigare marockansk (i alla fall Marocko-inspirerad) puff på EM i Mora. Den heter Casablanca (Dar-al-Beida), och har massor av färger och trevliga tofsar. Mycket kulturell!

1 09 2011
Trollet

Hihi, jo den är fin men jag gillar den på bilden bättre, men allra bäst gillade jag min kanadensiska.. 😦

Kommentera

