Ny webshop

30 08 2011

En av de bloggare vars blogg jag följt längst är Foki som flyttade tillbaka till Thailand innan sommaren och som idag lanserat sin webshop med sina egendesignade kläder samt en del roliga och söta (såklart) asiatiska produkter. Mycket sålde slut redan första kvällen men när lagren fyllts på och sortimentet utökats kommer detta nog vara ett roligt ställe att hålla koll på. Tjejen är bara 19 år gammal tror jag så det är strongt gjort.. Sätter mina egna 32 år i ett annat ljus kanske.. Men nej, man ska inte jämföra sig med andra! Titta in själva på fokiwa.se

Jag gillar de Chanel-inspirerade shortsen som jag tror skulle vara finfina tillsammans med heltäckande strumpbyxor, en cardigan och stövlar. De kostar 1299 SEK (frakten är inkluderad i priset) så om Tomten läser detta skulle nog ett par i storlek M passa mig 🙂

20110830-030945.jpg

20110830-030956.jpg

20110830-031001.jpg

20110830-031006.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

