YouTube-junkie

29 08 2011

Det är såå tråkigt att ligga hemma och vara sjuk (mm, får nog skylla mig själv lite att jag åkte till Stockholm men hade ju biljett till Dolly ju!) så idag har jag roat mig helhjärtat med paddan. Jag fick paddan (en iPad 2 alltså) av bästa Anders i födelsedagspresent och nu håller jag på och lär mig hur den fungerar.

Idag har säkert fyra timmar avverkats framför olika youtube-klipp. Jag började med att söka på ”my LV collection” och efter att ha tittat på ett helt gäng människor, både tjejer och killar, som glatt presenterade sina samlingar har jag blivit sugen på att kanske presentera min egen samling..

De här tjejerna heter Olivia och bor i Florida och Alex och bor i Kalifornien och de har varsin mycket underhållande kanal på YouTube där de pratar om sånt som är lite lättsamt som gör livet lite roligare att leva! Made my day i alla fall 🙂

Åtgärder

Information

Kommentera

