Desigual

29 08 2011

Innan vi åkte hem från Stockholm igår tog vi en liten sväng på stan. Jag ville titta in på Beyond Retro på Drottninggatan för att se om de kläder jag vill sälja kan passa in där men jag tror kanske inte det… Det fanns jättemycket fint men det kändes som att fokus låg på 50-80-tal och då är nog mina kläder för nya.. Efter detta köpte de mer husliga av oss (inte jag alltså) kantareller på Hötorget och vi begav oss mot stationen. Tog en liten detour och gick in på Desigual och jag hittade en ny vän!

Min spanska kollega Luis frågade mig i veckan om jag handlat något på Desigual i USA, vilket jag inte hunnit med så nu när vi gick förbi en affär var jag ju tvungen att titta! Jag hittade en massa fint med fina mönster och starka färger och kom ut med en till födelsedagspresent till mig själv! Kappan heter Florencia och kostade 1899 nödmynt. Perfekt nu när det snart är höst.

20110829-063537.jpg

Åtgärder

Information

3 responses

29 08 2011
albert

Häftig kappa! Finast i sta’n!

1 09 2011
Beyond Retro

Vi tar tyvärr inte in kläder på kommission, så hoppas att dina kläder hittat ett annat hem! Vi har kläder från tidigt 1900-tal och fram till 90-talet ungefär! Kram BR

1 09 2011
Trollet

Oj då, där ser man vad felunderrättad jag var! Men var får ni då alla vackra kläder ifrån? Jag kommer absolut tillbaka!

Kommentera

