Födelsedag

27 08 2011

Då var det ett år kvar till nästa födelsedag då. Trotsade det sunda förnuftet och proppade i mig värktabletter och följde med Karin och Anna till Stockholm för lite shopping och Dolly-konsert i Globen.

Har på det stora hela haft en trevlig födelsedag, lyckades till och med shoppa några småsaker, så usa kan inte ha mättat shoppingbehovet helt! (nog omöjligt). Idag blev det i alla fall en kjol från Topshop, en tissha från H&M och ett kuddfodral från H&M Home.

Innan konserten bjöd tjejerna mig på middag på Ljunggrens på Söder. De har sushi och sydostasiatisk mat men de var inget vidare på att laga till min specualbeställning (utan chili och vitlök). Roliga drinkar hade de dock!

Efter middagen var det Dolly för hela slanten! Hon rev av alla favvolåtarna (9 to 5, Jolene, Islands in the Stream mfl) och sjöng en massa bra låtar från den nya skivan. Bäst att införskaffa!

Nu ligger jag här i en knölig bäddsoffa på Rica Hotell och saknar missarna och min säng.. Bäst att sova. Godnatt 32-åringen!

20110828-001511.jpg

20110828-001522.jpg

20110828-001530.jpg

20110828-001538.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

