Knutte

24 08 2011

Blev förkyld som en utter i natt och är nu insvept i en dimma av slem (urk!) och hallucinationer. Trotsade dock förståndet och begav mig till jobbet knarkandes värktabletter. Vi har nämligen teammöte idag och imorgon och skulle planera det kommande årets strategi så jag blev en sån man önskat stannade hemma och insett att man är sjuk och gick dit ändå.. Undviker dock middagen ikväll, inte så roligt att äta när allt smakar Bafucin..

Var i alla fall lite fin i nya AE-jeans, rosa kabelstickad tröja från Tommy Hilfiger och skinnjacka från Zara inköpt i SF i våras. Lite utanför min box men det övar jag ju på så bara bra. Mindre kul var det när en kollega (dagen till ära iklädd klänning och kavaj) tittade på mig och sa att hon oxå slafsat runt i jeans i sommar.. Jaja, you can’t win them all.. Eller nåt.

20110824-175302.jpg

Åtgärder

Information

2 responses

24 08 2011
albert

Din kollega är nog lite efter sin tid. Snygga jeans är sedan många år inte slafsiga, om de ens har varit det. Kollegan har nog inte snygga jeans. Men vissa kan ju se slafsiga ut oavsett vilka i sig snygga kläder de har på sig.

24 08 2011
Trollet

Nja, hon brukar vara tjusigt klädd ganska ofta och jag brukar ge henne komplimanger för det (för jag tycker man ska ge komplimanger om man menar det) men däremot är hon lite känslig över att jag är 20 år yngre än henne tror jag.. Kanske är där skon klämmer..

Kommentera

