Back in business

23 08 2011

Hemma och tillbaka i vardagen igen. Det känns tungt, kanske lite extra tungt pga en jobbig jetlag (somna 06:00 och vakna 15:30 någon..?) och envist huvud- och halsont. Jag lyckas ganska ofta bli förkyld efter långflygningar trots att jag dricker en massa vatten och juice och inte dricker någon alkohol. Kanske där felet ligger, nästa gång får det väl bli en GT eller nåt..

Idag var första dagen tillbaka på jobbet och det var som det brukar efter en längre ledighet, helt förvirrande och ett tag satt jag och funderade om ”kan jag sånt här?” men sen brukar bitarna trilla på plats. Har tvådagars teammöte från och med imorgon så bäst att maskineriet kommit igång tills dess!

Hade på mig en hel USA-outfit idag, skogsgrön topp och blommig cardigan från Forever 21 och jeans från American Eagle. Oj vilken bra resa vi hade 🙂

20110823-163106.jpg

Åtgärder

Information

One response

24 08 2011
Albert

Härligt när man är helnöjd med en resa! Och det är man ju oftast om man har planerat den väl. Samma här med Yukon-NWT nyligen.

Kommentera

