Galveston, Texas

5 08 2011

Igår kväll gick vi runt i New Orleans French Quarter och bodde mitt i smeten på Hotel Monteleone, ett kvarter från Bourbon Street! Även om det inte var Mardi Gras nu kryllade det av fulla frat boys, öl i plastic cups, lättklädda damer och beads. Jag fick egna av Anders 🙂

Nu är vi i the lone star state, i Galveston närmare bestämt och har just checkat in på San Luis Resort. Av någon skum (och mycket trevlig) anledning blev vi uppgraderade till ett penthouse rum med finfin utsikt över Mexikanska gulfen!! Ambassador suite och Presidential suite ligger bredvid 🙂

20110804-191736.jpg

20110804-191806.jpg

20110804-191753.jpg

20110804-191818.jpg

Åtgärder

Information

4 responses

5 08 2011
Albert

Hotellet verkar helt OK såväl beträffande läge som standard. Har kollat dess hemsida också. Sydligaste punkten på Er road trip?

5 08 2011
fantasyflickan

Åh lilla Troll! Ni verkar ha det helt underbart! Är inte alls avundsjuk, nä då. 😉 Men vi har det rätt så bra här hemma också. Har haft sol under mina två lediga dagar. Milou bara växer och växer och är världens sötaste och finaste lilla hund. Nu myser vi i soffan en stund innan jag ska åka och jobba. Jag ser fram emot fler fina reseuppdateringar! Kramar

8 08 2011
Trollet

Idag såg jag en helt onödig bok (japp, sådana finns tror jag) som hette något i stil med Doggy Fashion och tänkte hur er Milou skulle se ut i de kreationer som visades i boken 🙂

14 03 2014
vacanta exotica

Woah this web site will be wonderful i like studying your posts. Keep up to date the excellent do the job! You comprehend, a great deal of men and women feel the need close to in this information, you could guide all of them drastically.

Kommentera

