Wanted!

20 07 2011

Det här supersöta laptopfodralet säljs just nu på sanrio.com (som inte skeppar till Europa.. grr) och jag är helt övertygad om att det skulle göra även det minst inspirerande jobbmöte lite roligare. Mina söta block med Hello Kitty, Disneyfigurer etc har i alla fall fått mången hög farbror genom åren att dra på smilbanden 🙂 När de sen dessutom märker att ägaren av de söta sakerna inte är helt tappad bakom en vagn är det liksom ännu roligare att ha dem!

Åter till det söta fodralet, det passar en 13 tums laptop och min är ju 14 (eller?) så då måste jag alltså köpa en ny dator oxå.. svårt att få ekonomin att gå ihop i detta exempel! Kostar i alla fall $45 och jag kan ju alltid hålla utkik efter det i de Sanrioaffärer jag räknar med att vi passerar på vår USA-roadtrip 🙂

Åtgärder

Information

One response

24 07 2011
Albert

Bra, fortsätt att köra lite med gubbarna, Du!

Kommentera

