Present!

5 07 2011

Till mig från mig 🙂 I söndags shoppade jag lite i Barkarby och hittade till min glädje en Odd Molly-affär fylld med färgglada och fina kläder. Jag hade inga planer på att köpa något men när jag såg den här finfina koftan i kashmir/silke bestämde jag mig för att jag helt klart var värd en present för att jag klarade PMP-certifieringen! Sen kan man ifrågasätta hur smart det är att handla saker för många pengar som är endast kemtvätt, men vad f-n, nån gång ska man ju leva ut lite oxå! Den ser ut som på bilden nedan (fast det är någon annan som har den på sig, hittade bilden på nätet..).

Åtgärder

Information

Kommentera

