En liten sötnos..

30 06 2011

.. har kommit till världen 🙂 Han föddes på natten den 29 juni och vägde 5 (!) kg. Det är S och A som är stolta föräldrar och medan de varit på BB har jag varit stolt kattvakt till deras gulliga misse Alfons! Sötnosen har mig veterligen ännu inget namn men mitt förslag är Scott, med Charlie som alternativ. På bilden ses den finfina mjukisankan Quacky (eller Scott som jag döpte honom till oxå, just in case) som jag gav dem på BB inför förlossningen och som nu får vara med och posa på bild!

Åtgärder

Information

2 responses

1 07 2011
Albert

Jag tycker alberten ser ut som en Albert!

7 07 2011
Trollet

Det blev en Arvid!

Kommentera

