Big skies

27 06 2011

Sitter på balkongen och slöar. Det känns så skönt att fått tillbaka livet nu när PMP-tentan är avklarad och jag kan göra ingenting utan att få dåligt samvete. När jag kom hem från jobbet lekte jag trädgårdsmästare och planterade om mina två tomatplantor (dock inga tomater i sikte) och planterade tre nya krukor med mixade slingerblommor. Jag kan ingenting om växter men tycker det är roligt att hålla på med ändå 🙂

Vacker himmel i Virsbo på väg till tåget idag, nästan så man kan sno Montanas slogan ”big skies”…

20110627-192723.jpg

Åtgärder

Information

2 responses

28 06 2011
tjindar

Jag ser en drake, piraya, bälta, tax, sköldpadda och Nemo. Vad ser ni?

28 06 2011
Lillan

Jag ser fina sommarmoln som man kan sitta på och dingla med benen över kanten och så ser jag naturligtvis en och annan groda…..

Kommentera

