Snygg i spets

17 06 2011

Idag har jag på mig en tröja med spets och smock framtill (undrar om det heter så..). Jag köpte den i alla fall i Japan i höstas på övervåningen till min ”gamla” mataffär Maruetsu. Jag kommer ihåg att jag direkt tyckte om den (den är ganska typiskt japansk i stilen enligt mig) men både mamma och A sa att den såg tantig ut. Fast, när jag sen köpte den och hade på mig den några dagar senare hade de ändrat sig 🙂

20110617-145111.jpg

20110617-145120.jpg

Åtgärder

Information

4 responses

17 06 2011
Lillan

Ditt guldhjärta skulle varit fint till dagens stass.

19 06 2011
Trollet

Men detta halsband till var oxå fint enligt mig, fast jag vet ju att du inte tycker det är fint alls. Men som du vet, smaken är som baken..

17 06 2011
Elise

Gillar ditt I-Phone skal!

19 06 2011
Trollet

Ja, visst är det fint! Ugglor är bland mina favvodjur. Köpte det för typ 89 kr på Bokia..

Kommentera

