Wanted!

12 06 2011

Värmeböljan håller i sig och det är jag inte ett dugg ledsen över, det blir bara lite svårt att sova.. Så, i väntan på att luften ska bli lite svalare (kl är 01:33 nu) sträckläser jag Emma Hambergs bok Baddaren och lyssnar på alla partyglada människor ute. Det är så skönt att det äntligen är sommar!!!

Så här ser den ut, väskan ur Maria Montazamis kollektion som jag hittade igår. Jag vill dock ha den bruna varianten men visst är den fin 🙂 Men hade jag inte siktet inställt på Chanel? Hmm, man glömmer så fort 🙂

20110612-013902.jpg

Åtgärder

Information

One response

14 06 2011
fantasyflickan

Gillar tofsarna, men jag tycker själva väskan är lite kantig. Den i nästa inlägg var finare. Samtidigt gillar jag den här också på nåt sätt. Hur ser Chanel-väskan du hade tänkt dig ut då?

Kommentera

