Premiär!

12 06 2011

Idag flyttade jag över mina saker till min finfina väska från japanska märket Samantha Thavasa och väskan är härmed invigd! När jag bodde i Japan suktade jag efter en Samantha Thavasa men det gick liksom inte så bra att förena ett köp med min studentbudget. Jag brukar i och för sig tycka att den som väntar på något gott oftast väntar för länge men när vi besökte Japan i höstas i samband med Yukis bröllop fick jag efter 5 års väntan äntligen lägga vantarna på en Samantha Thavasa-väska!!

20110612-195103.jpg

20110612-195114.jpg

Åtgärder

Information

4 responses

13 06 2011
Albert

…och så har Samantha den goda smaken att ha metallplattor (badges) med en kamel på också! Trevligt!

13 06 2011
Trollet

Just det! Har du den på din manbag???

13 06 2011
Albert

Velly solly, så långt hade jag inte tänkt. Ska fundera på saken.

14 06 2011
fantasyflickan

Fiiiin väska!

Kommentera

