Rödluvan

9 06 2011

I förrgår var jag och klippte och färgade håret på Color här i Västerås. När jag sa att jag inte klippt mig sedan augusti förra året trodde frisören knappt på mig för håret var inte ett dugg slitet, kanske blir så när man inte ens äger en hårtork 🙂

Jag bestämde mig för att gå tillbaka till rött hår och tydligen passar jag bra i det för jag har fått många fina komplimanger! Jag är i alla fall jättenöjd även om det var i dyraste laget (nästan 1800 kr).

20110609-152307.jpg

20110609-152316.jpg

Åtgärder

Information

3 responses

9 06 2011
Lillan

Jättefin färg, den klär dig verkligen bra!!!!!!

12 06 2011
Trollet

Tack! Det värmer att höra sånt 🙂

14 06 2011
fantasyflickan

Supersnyggt gumman!

Kommentera

