Hilsen fra Hilleröd

3 06 2011

Jag är på minisemester i Danmark tillsammans med föräldrarna. Pappa ville köpa gott danskt bröd och jag ville handla på Systrerne Grenes så vi begav oss helt sonika mot Hilleröd, några mil från Helsingör! Alla kanske inte åker 40 mil enkel resa för att handla bröd men jag lovar er att i min familj är det inte ens konstigt.. 🙂

Hilleröd är en söt stad med gulligt centrum och ett mycket fint slott, shoppingen var helt ok den oxå! Jag passar på att inhandla lite roliga kläder från affärer som inte finns hemma och har i dag blivit med en styck klänning (gå ut och äta middag-klänning) och en mintgrön tröja i genombruten spets (kan paras med snygga svarta byxor/kjol för en fin kontors-look tror jag). Båda inhandlades på affären Deres. På Systrerne Grenes hittar jag alltid en massa bra att ha-saker, så även idag, och nu är jag stolt ägare av en liten trädgårdstomte till min balkong, en fin tavla och en söt cupcake-burk.

Imorgon väntar bröd-shoppning och slotts-tittning! Sov gott!

20110603-205246.jpg

20110603-205255.jpg

20110603-205311.jpg

20110603-205320.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

