Middag på Varda

22 05 2011

Igår kväll var vi ute och åt jag och tjejerna. Var ganska så mör efter en hel dag i djurparken men jag tycker det är roligt att få klä upp sig lite så jag orkade med en middag på Varda. Jag hade på mig en asieninspirerad topp i slinkigt tyg inhandlad i Pittsburgh när K bodde där och vi var och hälsade på. Den är snäppet för urringad för en middag med exempelvis jobbet men när vi bara var tjejer var det kul att få använda den! Jag drack god fördrink och åt lax (även om jag inte alls förstår vissa människors fascination för sparris.. Jag har nog missat något) och hade jättetrevligt!

20110522-120338.jpg

20110522-120346.jpg

20110522-120354.jpg

Åtgärder

Information

One response

22 05 2011
Albert

Snygg topp och god mat. Man håller tydligen fortfarande på och grejar på sidogatan (som man gjorde redan för två månader sedan).

Kommentera

