Tandis IS the shit!

17 05 2011

Igår efter jobbet var jag på besök hos tandis för att göra avtryck till min bettskena. Jag var ganska nervös innan eftersom jag när jag var mindre och skulle få tandställning fick kväljningar av allt de proppade in i min mun när de gjorde avtryck. Men den här gången gick det jättebra och fort (besöket tog totalt max 15 min) och min tandis gav mig en massa beröm! Kanske beror det på att han är en ung kille som gillar att ha blonda flickor i sin stol men det spelar ingen roll, jag sög i mig berömmet i alla fall 🙂 De skruvade till och med upp volymen på musiken i rummet så jag kunde digga lite medan klegget stelnade i munnen!

På kvällen var vi trötta, kanske allra mest lilla Buffy..

20110517-103037.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

