Läskig tennisboll och en garderob i min smak!

12 05 2011

Måste bara visa de här två videosarna! Den första är av en liten liten missunge som är så rädd för en farlig gul tennisboll som ligger alldeles stilla. Verkligen hur söt som helst!

Jag vet att många kanske tycker att jag har liiite för mycket kläder men kolla då in den här tjejens walk-in closet, den är proppfull! Så mycket saker har väl inte jag, eller? 🙂 Hon verkar ha tjänstgjort i Irak och har en hel del kläder från Mellanöstern samt en imponerande samling nagellack och där ligger jag i alla fall i lä, jag har typ fem stycken..

Åtgärder

Information

Kommentera

