Fluffig

10 05 2011

Såg den här finfina tyllskapelsen i ett skyltfönster igår på väg till ögonläkaren. Jag är egentligen inget stort fan av marängstora klänningar men den här kan jag absolut tänka mig att bära. Frågan är bara när..? Lite för fancy för att läsa på balkongen i liksom (även om jag varmt rekommenderar att titta på film och äta chips iförd balklänning. Been there, done that!).

Tills jag hittar ett lämpligt occasion får jag väl fortsätta titta på vackra klänningar genom skyltfönstren.. Jag är inte bitter jag inte.. 🙂

20110510-141435.jpg

Åtgärder

Information

2 responses

10 05 2011
Lillan

Betydligt bättre än blommiga strumpor……..
Men jag är väll lite gammaldax i mitt tänk ……

10 05 2011
Trollet

Fast man kanske inte ska gå till jobbet i den fluffiga kreationen vilket gick alldeles utmärkt med de blommiga strumpbyxorna, fick flera komplimanger för dem sörru 🙂

Kommentera

