Outside the box

6 05 2011

Fredag och bäst att ta på sig något kul tänkte jag och drog på mig ett par blommiga (yepp ni läste rätt!) strumpbyxor och svart manchesterkjol. För somliga är detta säkert vardagsmat och inget att bry sig om men för mig var det ett gigantiskt kliv utanför boxen. Min klädstil är färgglad och inte särskilt svensk men mönstrade strumpbyxor har jag nog aldrig vågat mig på.. Kanske som liten knodd men allt äldre än 25 år är ändå preskriberat 🙂

Idag ska jag känna mig fin i dessa och hoppas att den j-la efterhängsna huvudvärken försvinner. Amen för det!

20110506-081237.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

