Uppmuntring

4 05 2011

Maj har inte startat så där jättebra för mig med pencillin och migrän så då gäller det att ta vara på de små glädjeämnena i livet. Igår hade vi tex tjejkväll hemma i J:s nya lägenhet på Lillåudden och trots att det är ännu mer smällkallt vid vattnet var det kul att se den stadsdelen för första gången. Vi åt kladdkaka och löste världsproblem, precis som vi gör varje vecka 🙂

Idag köpte jag premiärnumret av Blondinbellas nya tidning Egoboost Magazine och hittills verkar den helt ok och lite inspirerande, bra läsning för oss som ibland kan tvivla lite på den egna förmågan och är rädda för att misslyckas. För även om man klarar av jobbet fint, håvar in en bra lön och är smart kan man tvivla på sig själv och känna sig typ minst och värdelösast.. Kanske uppfattar man oxå nära och käras omtanke om en som krav man inte kan leva upp till och då kan oxå det bli jobbigt. Ska läsa mer imorgon!

På bilden nedan ses min nya fina sjal som min kollega Anna stickat, den är mer cerise än bilden visar och jättefin! Armbandet köpte jag på Forever 21 i San Francisco och är helt klar utanför min box!

20110504-213623.jpg

20110504-213613.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

