Hur slipper man marisar?

29 04 2011

För sjuttielfte natten i rad har jag drömt flera jobbiga mardrömmar och vaknat varm och med käkarna ihopbitna (bettskena ska fixas hos tandis nästa vecka). Nattens eskapader bestod bland annat av ett missat tåg där jag sen hoppade på nästa tåg medan mina tre vänner stannade kvar på perrongen och huxflux blev tåget en buss mot Norrtälje med en mycket hatiskt chaufför-tjej som vägrade hjälpa mig eller släppa av mig..

Jag drömmer ofta om att jag missar flyg/tåg/bussar och jag skyndar och skyndar men det är som att benen sitter fast i sirap. Men behöver väl inte vara Freud för att begripa att jag drömmer så här för att jag är uppstressad över något men jag undrar såklart hur man slipper marisarna. Jag kan vara hur cool och lugn som helst när jag somnar men i drömmen stissar jag ändå. Och vad jag vet har jag inget inneboende agg mot Norrtälje..

Tips på hur man blir av med marisar mottages tacksamt!

Åtgärder

Information

Kommentera

