Fina minnen

26 04 2011

Om man som jag är lite tisdagsdeppig över att vara tillbaka i verkligheten igen efter en sån toppenfin påskhelg kan man ju alltid titta på några fina bilder och minnas trevliga saker.

Nedan syns Herr Lämmel som K fotograferade i sin stuga i fjällen och han är så söt! Tydligen är det ett riktigt lämmel-år i år och det kryllade av de små liven på backen. Lämmlar må vara korkade (springa ut för stup i grupp låter i alla fall inte smart) men rackarns söta!

Jag smakade oxå mitt livs första cupcake på Lindhs. Jag har levt i desillusionen att cupcake bara var ett fancy ord för muffins men den här rackaren var fylld med blåbärssylt och toppingen var mumsig! Rekommenderas!

Till sist en bild på stugan i Västanvik där det var så fint och soligt i lördags medan föräldrarna lekte glasmästare och jag bläddrade bland gamla foton och snufsade på lantluften.

Please enjoy!

20110426-110333.jpg

20110426-110346.jpg

20110426-110357.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

