Glad påsk!

23 04 2011

Har just ätit en sen påskfrukost med mina föräldrar. Nu sitter jag på golvet i mitt gamla flickrum (icke omgjort till gym eller liknande utan fortfarande tämligen intakt anno 1995) och pratar med missarna. Efter att ha varit trädgårdsmästare en stor del av gårdagen (med sågen i högsta hugg sågade jag bort rötter under altanstenarna) ska vi nog idag bege oss till stugan i Västanvik och leka glasmästare på växthuset. Hoppas få ta en sväng förbi mitt favvoställe, Motala Återvinning, oxå för att titta på alla roliga saker.

Mamma har påskpimpat plommonträdet!

20110423-111858.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

