Långfredag

22 04 2011

Sitter i vardagsrummet hemma i Motala och gör ingenting, absolut ingenting. Det är skönt att vara hemma men jag har kvar lite av den migränaktiga huvudvärken från igår som synd är. Jag hade inte med mig något påskägg hem till mor&far (men ett paket kaffe) fast jag fick ett litet Hello Kitty-ägg av dem ändå! Öppnade det just och konstaterade att det var finare att titta på än gott att äta. Waaay to much sliskiga färgämnen av något slag. Tacka vet jag choklad 🙂 Nu är det nog dags för en huvudvärkstablett..

20110422-114358.jpg

20110422-114410.jpg

Åtgärder

Information

One response

22 04 2011
fantasyflickan

En påskkram till dig från ett soligt Skåne!

Kommentera

