Nervös

14 04 2011

Sitter i väntrummet hos tandis och är lite smånervös.. Här är dock fint, ljust och luftigt och personalen ser effektiv ut så jag hoppas det går bra. Håll tummarna!

Update: Det gick jättebra! Jag trodde jag skulle få skäll för att jag inte varit hos tandis sedan 2007 men han sa att jag hade tagit jättebra hand om mina tänder och fick med beröm godkänt! De röntgade, tog bort lite lite tandsten, och polerade med den där maskinen och mjuka borsten och så fick jag skölja med flour och hela kalaset gick bara på 190 kr.. jag trodde de sa fel men så var det icke! Att gå till tandis is the shit! Efteråt kände jag mig grymt duktig och köpte en söt Hello Kitty-penna till mig själv att ha på jobbet i present.

20110414-135331.jpg

Åtgärder

Information

Kommentera

