Klassisk rodd

26 03 2011

Jag har alltid gillat mystiken som omger de gamla universitetsstäderna, både i England och USA, och blev därför glatt överraskad när jag zappade och hamnade på direktsändningen av den årliga roddtävlingen mellan Oxford och Cambridge. Årets upplaga av The Boat Race som tävlingen kort och gott kallas vanns av Oxford i stor stil. Nu har jag lust att sätta på mig lite preppy universitetskläder (tänk vad som helst-argyle, tröjor med emblem, och allt ur J Crews katalog) och fira att jag varit kulturell även idag 🙂

Typiska roddkläder, eller?!

Åtgärder

Information

Kommentera

