Vill ha!

24 03 2011

Precis när jag hade bestämt mig för att jag nog skulle ta det för mig stoooora steget och skicka efter ett par skor från postorder loggar jag glad i hågen in på internetsidan och inser att fler än jag verkat gilla just dessa skor. De finns nu endast i storlek motsvarande 40 och uppåt.. buhu, jag som ju har ett par elefanttassar i storlek 36. Haléns, om ni läser detta, vad sägs om att beställa hem lite fler storlekar?? Visst är de fina, och bara 199 riksdaler.

Åtgärder

Information

3 responses

24 03 2011
fantasyflickan

Njae…där kan jag nog inte hålla med dig. Tyckte de var ganska fula faktiskt. men jag förstår mig ju inte riktigt på det där med mode 😉

24 03 2011
fantasyflickan

Fast det är ju klart – du är ju fin i allt! 🙂

26 03 2011
Trollet

Hehe, om det vore så väl! Men tack för komplimangen, den värmde denna kalla (och inte så våriga) dag!

Kommentera

