Skepp ohoj!

23 03 2011

Jag tycker allt att dagens outfit är lite sailorinspirerad. Inhandlade den röd- och vitrandiga topen på Old Navy (eller Gamla Flottan som vi brukar säga) i San Francisco under det senaste besöket, till det mycket facila priset 5 dollares, och bestämde mig för att idag var dagen då den fick invigas! Eftersom det fortfarande är kallt ute har jag parat ihop tröjan med en svart finstickad kofta från Riley och mitt finfina och nästan ständigt närvarande Leia-halsband. Inte med på bilden är ett par mörkblå skinnyjeans och mina svarta skinnstövlar från Vagabond. Ser nog ut som en matros.. går det att mönstra på något skepp här utanför månne..

Åtgärder

Information

2 responses

24 03 2011
Misse

Visst är det fint med randigt! Själv är jag för feg när det gäller mönster… men jag vågade mig på en cerise och en turkos top från Factory när vi var i Charlotte förra veckan – det är stort för svarta jag…..

24 03 2011
Trollet

Cerise och turkost låter jättefint! Man behöver nog lite färg när det varit vinter så länge, får en att tänka ännu mer på våren tror jag 🙂

Kommentera

