Med tomtesteg framåt..

22 03 2011

Jag har inte bloggat sedan San Francisco och har nu fått lite reprimander angående detta från nära och kära.. så dags att skriva lite kanske!

Dagen efter jag kom hem från SF åkte jag på jobbresa till Stockholm och när jag kom hem därifrån hann jag precis packa ur väskan och åka på nästa jobbresa till Frankfurt. När jag kom hem därifrån i slutet på förra veckan var jag så ända in i märgen trött och slutkörd att jag inte orkat med så mycket alls. Mina föräldrar kom och hälsade på i helgen och tog med sig mina lurvosar så nu är ordningen något mer återställd även om jag fortfarande bara orkar ta mig framåt med små små tomtesteg.. Jag försöker vila upp mig så mycket det går denna vecka för nästa vecka sätter det igång igen med först resa till Finland, sedan Stockholm och veckan därpå till Spanien.. tomtesteg som sagt!

Jag hoppas att min soffa levereras snart så jag kan börja använda mitt vardagsrum. Packade upp ännu en kartong böcker igår kväll så nu börjar det arta sig på riktigt.

Åtgärder

Information

2 responses

22 03 2011
fantasyflickan

Ja vi har saknat dig!

22 03 2011
Trollet

Och jag saknar dig!

Kommentera

