Lik Mickan?!

25 02 2011

Hade fått ett mail från Skandiabanken att de, som ”stolta” sponsorer av Solsidan, tyckte man skulle göra ett test för att se vilken av karaktärerna man är mest lik. Inte Ove hoppades jag och klickade igång. Det visade sig att jag var mest lik Mickan och uppenbarligen är jag en shopaholic av stora mått (mjo kanske lite), tycker om att göra av med andras pengar (näää) och har inte något sparande överhuvudtaget (har jag visst, är ganska så duktig till och med!). Såklart gick det hela ut på att man skulle boka in lite rådgivning för att lämna över mer av sina surt förvärvade pengar i bankens trygga (ehrm) förvar men lite kul var det ändå.. Gör testet här och se om det bor en Ove i dig 🙂 Lagom start på fredagens jobbande liksom.

Åtgärder

Information

2 responses

8 03 2011
Evelina

Hur gör man det testet x)?

22 03 2011
Trollet

Ledsen att det tog mig så lång tid att svara. Förut kunde man göra testet genom att klicka på länken i stycket ovan (på ordet här) men nu har visst Skandiabanken gjort om sin sida och tagit bort/flyttat testet.

Kommentera

