Torsdagsoutfit

17 02 2011

Helt eniga konstaterade jag och min kollega K att man tyvärr verkar förfalla lite sen man börjat jobba här en bit ut på vischan.. förmodligen beror det på pendlingen och att man hellre sover tio minuter extra på morgonen än fixar till sig speciellt mycket. Jag tycker det är lite synd för jag har mycket fint att sätta på mig men inspirationen har liksom kommit av sig lite.. I Toronto kändes det helt rätt att springa omkring med sina designerväskor och fina skor medan det här mest skulle kännas märkligt och folk skulle fråga var i Thailand man köpt sin kopia.. OBS! Jag äger INGA kopior, bara the real deal!

Fick dock en uppmuntrande kommentar idag från en kvinnlig chef som tyckte jag hade en fin grön tröja på mig som hon undrade om den var i den senaste modefärgen… 🙂 Det vet jag inget om, men jag håller med om att den är fin! Den lila pikétröjan kommer från Ralph Lauren (en av säkert 10 jag har..), cardigan från Vero Moda, skärp från Target (åh, jag måste få åka till USA och shoppa snart!!) och jeans från Lager 157 (deras egna märke). Svårt att ta kort på sig själv i en spegel.. man ser liksom lite sned ut..

Åtgärder

Information

Kommentera

