Är glaset halvfullt eller halvtomt..?

17 02 2011

Om man är positivt inställd skulle man kunna säga att min lägenhet i nuläget är som en blank canvas där det finns stora möjligheter att skapa precis det boende jag alltid drömt om. Är man lite mer negativ, som jag verkar vara idag, ser lägenheten för tillfället mest ut som ett kartongupplag och man kan undra hur jag någonsin ska lyckas bringa ordning bland alla saker.. Skulle vilja ha så fint, tjejigt och ombonat som möjligt (jag är inte mycket för avskalat och sparsmakat) men ändå städat och missevänligt.. kunna ha en fin överblick över alla mina kläder och väskor utan att det ser för uppställt ut.. Hmm, börjar ni som jag ana paradoxerna här?

Bilderna nedan ger mig lite inspiration i alla fall.. även en negativ dag som denna.

Åtgärder

Information

3 responses

17 02 2011
fantasyflickan

Inte ska du vara negativ. Snart kommer ju en fantasyflicka och hälsar på dig! Det översta rummet var fint. Och jag har börjat gilla kristallkronor. Vi har en i badrummet nu. Den är egentligen inte våran, men vi funderar på att sno med oss den ändå när vi flyttar. 😉

18 02 2011
Misse

Översta rummet var ombonat och mysigt men kanske inte det bästa när man har ett gäng missar, alldeles för mycket som samlar på sig katthår och damm…

21 02 2011
Trollet

Jag vet! Igår fick jag äntligen hem tre av fyra lurvisar till mig och de är MYCKET förvånade över trägolv som knarrar under deras tyngd 🙂 Jag hoppas de har en riktigt skön sov/upptäckar-dag idag så vi kan mysa när jag kommer hem ikväll.. blötmat och Ullared kanske..

Kommentera

