Helgens outfit

14 02 2011

I helgen åkte vi på en girls only-roadtrip till Malmö. Jag och K tog finbilen till Linköping där vi beställde hem pizza och sov över hos E och sen fortsatte vi alla tre söderut på lördag morgon. Vi mötte upp A som kom från Trelleborg, checkade in på Hotel Mayfair Tunneln och begav oss ut på stan för shopping och fika. Jag handlade den turkosa hyllan Roland på Bolagret och E allt annat turkost i hela affären tror jag…! Hon skulle färgkoda sitt och J:s kök tror jag..

På kvällen åt vi middag på Mello Yello (mumsig Wallenbergare för min del) och jag fick äntligen tillfälle att ha på mig den finfina klänningen på bilden nedan. Jag köpte den i Tokyo i höstas på affären Cecil McBee i det stora varuhuset Shibuya 109 och har av någon anledning inte plockat fram den förrän nu. Japaner är en aning kortare än vad jag är så därför var den i kortaste laget men med helsvarta strumpbyxor från H&M och skinnstövlar från Vagabond blev det fint ändå tycker jag. Jag har toksvårt att posa när kort ska tas.. borde jag ju ha övat upp på 31 år kan man tycka..

Åtgärder

Information

Kommentera

